Tervetuloa Team Ice Flakes ja Stella Vadelma!

21.3.2014

JTL:n Tulokas-sarjan muodostelmajoukkue kunnioittaa perinnenimeä. Lue lisää muodostelman kuulumisista!

JTL lämpimästi toivottaa seuraan Stella Vadelma Ice Flakesin, joka on juuri nimetyn Tulokas-sarjan muodostelmajoukkueemme Team Ice Flakesin oma maskotti. Muodostelmaluistelun vastuuvalmentaja Sanna Salonen yhdessä joukkueenjohtaja Terhi Vikströmin kanssa iloitsevat siitä, että joukkue luistelee jääarenoilla jatkossa lähes perinnenimellä. Noin kymmenen vuotta vanha JTL joukkuenimi Ice Flakses sai lisäksi etuliitteen Team. Sanaan kiteytyy kaikki mistä muodostelmaluistelussa on tärkeää – yhteen hiileen puhaltaminen, yhtäaikaisuus ja samanlainen tekeminen. Seuran johtokunta toivottaa Team Ice Flakesille menestystä ja iloa harjoituksiin! Stella Vadelma tsempparina se onnistuukin aivan varmasti!

Muodostelmatoiminta käynnistyi seurassa vuosi sitten muodostelmakouluna. Nyt Team Ice Flakesissa luistelee reilut 20 alle 12 vuoden ikäistä muodostelmaluistelijaa. Muodostelmakoulu toimii luistelukoulussa omana ryhmänään ja siellä harjoitellaan jo muodostelman alkeita. Joukkue harjoittelee kolme kertaa viikossa jäällä ja kerran oheisissa.

Joukkuetestit ja Muokkat tutuksi kurssi

Muodostelmajoukkue Team Ice Flakes ottaa riveihinsä vielä uusia luistelijoita 15.4. järjestettävien testien kautta. Mikäli olet n. 8-11 vuotias muodostelmaluistelusta innostautunut luistelija ja hallitse jo sujuvan eteen- ja taaksepäin luistelun sekä muut luistelun perusliikkeet, ilmoittaudu rohkeasti heti testeihin valmentajalle sannasalonen1@hotmail.com. Virallinen testi-ilmoittautuminen aukeaa seuran nettisivuille myöhemmin.

Huhti- ja toukokuussa seuramme järjestää myös "Muokka tutuksi" -kurssin. Kurssi on tarkoitettu n. 6-10 vuotiaille muodostelmasta kiinnostuneille luistelijoille. Kurssi toteutetaan viikoilla 16-22. Kurssiin kuuluu 1 jää/viikko ja 1 oheinen/viikko. Ilmoittautuminen alkaa nettisivuilla maaliskuun lopussa. Voit kysellä lisätietoja sannasalonen1@hotmail.com