Tuo nyt käytetyt taitoluisteluvarusteet ja vaatteet hallille myyntiin! 26.9 La 8-11 ja 27.9 Su 10-12 käytettyjen varusteiden myyntiä JTL toimistolla.

20.9.2015

Harrastajaryhmissä kysellään nyt kovasti käytettyjen varusteiden ja vaatteiden perään. Jos kotona nurkissa kulkee liian pieneksi käyneitä luistimia, helmoja, takkeja tai housuja, nyt on hyvä aika laittaa ne kierrätykseen.

Rekit ovat esillä myös taitoluistelukisojen aikaan Eurohonka Trophyssä.

Varusteita/vaatteita voit tuoda ennakkoon hallille toimiston päivystysaikaan ma klo 18-19 ja to luistelukouluaikaan 18-19.

Hallille tuotavien taitoluisteluvaatteiden myynnin säännöt

Otamme toimiston rekkiin ja myyntihyllyyn myyntiin vain hyväkuntoisia taitoluisteluvarusteita ja taitoluistimia. Muita urheiluvarusteita voit myydä esim. itse nettisivuillamme jäsensivuston kirppisosiossa.

Myyjän ohje

Hinnoittele tuote, merkitse vaatteeseen/ varusteeseen kiinnitettävään lappuun: nimesi, tilinumero, puhelinnumerosi ja hinta sekä päivä, jolloin olet jättänyt tuotteen myyntiin.

Tuote voi olla myynnissä meillä yhden kauden, siis 16.4.2016 loppuun asti. Huolehdithan itse, että haet tavaran kauden lopussa pois, jollei se ole mennyt kaupaksi. Jos et hae tavaraa pois ennen kauden loppua,  katsomme sen lahjoitetuksi seuralle.

Myyntiin jätettävät tuotteet ovat myyjän vastuulla. Seura ei vastaa tuotteiden mahdollisesta hävikistä. Rekit nostamme kuitenkin toimiston ulkopuolelle vain silloin kun niille on valvontaa juoksusuoralla.

Ostaja toimi näin:

Ota tuote, kirjaa nimesi ja puhelinnumerosi "Ostin tuotteen"-listaan.  Maksa tuote lapussa mainitulle tilille.

Seura ei tee itsemyyntikirppikseen liittyviä rahasiirtoja vaan tarjoaa varusteiden ja vaatteiden välitysmahdollisuuden jäsenilleen.