JTL:n varainhankintakampanja jatkuu nyt mukavien taitoluisteluaiheisten kirjalahjojen merkeissä

16.11.2014

MIISA LUISTELEE LAHJAPAKETTEIHIN

JTL välittää kirjoja Miisa -luistelukirjoja suoraan kirjojen kirjiottajan Helmi Heinosen kautta ja saa jokaisesta ostetusta kirjasta toimintaansa varten pienen välityspalkkion.

MISTÄ ONKAAN KYSE?

Miisa-kirjat kertovat 13-vuotiaan taitoluistelijatytön elämästä. Kirjat on kirjoittanut kirjailija ja psykologi Henna Helmi Heinonen.

JTL välittää jäsenilleen seuraavia paketteja:

* Miisa voittaa kultaa -ennakkotilaus hintaan 22,50 €
* Miisa voittaa kultaa -ennakkotilaus joululahjakortilla hintaan 25,50 €
* Miisan kaksoisaxel -kirja 24,50 €
* Miisa voittaa kultaa -ennakkotilaus + Miisan kaksoisaxel -kirja + joululahjakortti hintaan 44,00 €

TILAAMINEN

Uuden Miisa-kirjan ennakkotilaus on nyt avattu!  Tilaa uutuus ja/tai aikaisempi Miisa -kirja täältä

Tilausaikaa on tilaajien toiveesta jatkettu! Ennakkotilauksia sarjan uudesta osasta voit jättää aivan jouluun asti ja uuteen vuoteenkin saakka. ”Miisan kaksoisaxel” -kirjojen tilausaika päättyy 15.12., jotta ne ehtivät perille jouluksi (postitukset alkavat 1.12.).

”Miisa voittaa kultaa” -kirjat saamme seurallemme kimppatoimituksena tammikuussa, jo ennen kuin kirjoja saa kirjakaupasta tai netistä.

Huom! ”Miisa voittaa kultaa” -ennakkotilauksia et saa mistään muualta, vaan pelkästään seuran kautta!! Kirja siis painetaan vasta tammikuussa ja taitoluistelijoilla on tästä ennakkotilatessaan mahdollisuus saada se käsiin ihan ensimmäisenä.

Muista myös, että tilaamalla kirjat seuran kautta tuet myös seuran toimintaa, sillä jokaisesta tilauksesta seura saa välityspalkkion.

Tilauksen tekijän on oltava täysi-ikäinen. Miisa-kirjat sopivat kaikille 9+ vuotiaille.

MAKSAMINEN JA TOIMITTAMINEN

Miisa-sarjan toinen osa, Miisa voittaa kultaa, julkaistaan tammikuussa 2015. Kirjailija toimittaa Miisa voittaa kultaa -kirjan lahjakortit sekä Miisan kaksoisaxel tilaukset tilaajille kotiin hyvissä ajoin ennen joulua. JTL jakaa Miisa voittaa kultaa -kirjat tilaajille tammikuussa jäähallilla myöhemmin sähköpostitse ilmoitettavina ajankohtina. Pukinkonttiin voi ostaa joululahjakortin joka kertoo tilauksesta.

Huomaathan, että saat heti tilauksen jälkeen kirjasta sähköpostina ennakkolaskun, jonka eräpäivä on 30.11. Vain maksetut kirjat toimitetaan! Kimppatoimitukset toimitetaan seuroille takuuvarmasti ennen kirjakauppoja (kirjan virallinen julkaisupäivä on 23.1.2015).

TEE TILAUS

LISÄTIETOJA KIRJOISTA JA KIRJAILIJASTA

Miisa-kirjat sopivat kaikille 9+ vuotiaille.

Miisa voittaa kultaa -kirjan esittely Tammen #kirja.fi -katalogissa:

Miisan kaksoisaxel -kirjan esittely Tammen #kirja.fi -katalogissa:

Miisa-kirjat on kirjoittanut Henna Helmi Heinonen, psykologi, taitoluistelufani ja kolmen luistelevan lapsen äiti, kirjailijan esittely: