SYKSYN seuratakkitilaus käynnissä! Tilattu.

15.10.2016

seurafleece
Kietaisu

Tilattu.

SEURATAKKI TILAUS mallit toimistossa

HEI kaikki

syksy on pitkällä ja nyt tehdään seuratakkitilaus.

Seuratakkina on piruetin musta microvelvet ja kisatakkina valkoinen micromeryl,pojilla samainen mustana. Seuratakkiintulee brodeeraus selkään: Järvenpään taitoluistelijat ry.

Kokoja on kokeiltavissa toimistolla ainakin lauantaisin klo 11-12. Muina aikoina sovittavissa. Ota yhteys minuun järjestellään aikaa. Kokoja löytyy toimistolla. Tilaus tehdään marraskuun alussa 13.11.

Voit myös tilata suoraan sähköpostin kautta jostiedät koon etukäteen. Kisatakki on tiukka mitoitukseltaan joten siinä kannattaa harkita välimaastolaisten isompaa kokoa. Tilauslistat löytyvätmyös toimistoltaheti kun kokeilukoot saapuvat.

Hinta on lastenkoossa 62€  ja aikuisten koossa 69€ + brodeeraus 11€. Saimme viimeksi seurana takit edullisempaan hintaan joten pidätän hinnan muunokseen oikeuden. Seura ei sääntöjenmukaan tee seuratakeilla varainhankintaa.

Syysterveisin

Terhi Vikström