Opetus- ja kulttuuriministeriön harrastustuki vähävaraisille

12.6.2020

JTL on Järvenpään kaupungin kumppaniyhdistyksenä mahdollistamassa vähävaraisten perheiden lasten liikuntaharrastusta

Tuki on tarkoitettu kouluikäisille harrastajille eli vuosina 2013-2005 syntyneille, ja tukea voidaan myöntää tapauskohtaisesti 50-100% syyskauden kausimaksusta (koululaiset 1 jää/Vko 155€ +JTL:n jäsenmaksu 20€). Tarkoitus on mahdollistaa vähävaraisten perheiden lasten liikuntaharrastuksen aloittaminen tai jatkaminen. Kilparyhmien luistelijat eivät voi tätä tukea hakea.

Tee vapaamuotoinen hakemus, jossa perustellaan tuen tarve. Lisäksi hakemuksessa tulee olla lapsen nimi sekä syntymäaika. Kerro myös, onko tarkoitus jatkaa harrastusta vai aloittaa uusi. Lähetä hakemus osoitteeseen heidi.riihelainen@gmail.com

JTL:n johtokunta käsittelee hakemukset ja valitsee tuen saajat. Tukea voidaan myöntää yhteensä 20 lapselle.