Hyvää kesää ja kiitos kuluneesta kaudesta!

17.6.2020

Kulunut kausi on ollut seurassamme työntäyteinen, raskas ja yllätyksellinenkin, mutta onneksi myös menestyksellinen muodostelmajoukkueillemme sekä monille yksäreillemme. Johtokunta haluaa kiittää kaikkia luistelijoita sekä heidän perheitään, jotka ovat olleet seuran toiminnassa mukana tavalla tai toisella. Olette tärkeitä!

JTL:n vuosikokous saatiin pidettyä 10.6. Kokouksessa valittiin seuralle puheenjohtaja sekä johtokuntaan uudet jäsenet erovuoroisten tilalle. Puheenjohtajana jatkaa ensi kaudella Heidi Riiheläinen. Kukaan johtokuntalaisista ei ollut nyt erovuorossa, joten jäseninä jatkavat Lassi Männikkö, Hanna Saarinen, Kristina Karjalainen, Kirsi Kääriäinen, Kaisa Nieminen ja Maarit Kankarisalo. Uutena jäsenenä (2 kaudeksi) johtokuntaan valittiin Karoliina Kaisla ja varajäseninä (1 kaudeksi) Eriikka Niinikoski-Makkonen sekä Toni Riekkinen. Uusi johtokunta järjestäytyy elokuussa.

Nyt juhannuksen kynnyksellä joukkueet ja osa yksinluistelijoista on jo kirmannut kesälaitumille, osa yksäreistä jatkaa treenejä vielä parin viikon ajan ennen ansaittua lomaa. Toivottavasti edessä on lämmin, ihana ja rentouttava kesä. Toivotaan, että ensi kausi sujuu enemmän suunnitelmien mukaan!

Ja muistetaan palauttaa kaikki pantilliset pullot Järvenpään Citymarketin pullonpalautukseen, kuitti JTL:n keräyslaatikkoon palautusautomaatin viereen :) keräys on voimassa vuoden -20 loppuun asti.

JTL Johtokunta