Johtokunnan kuulumisia

11.1.2018

Hei kaikki,

Taas vierähtää kevätkausi käyntiin ja onneksi päivätkin pitenevät (ja valoistuvat). Toiminta seurassa käynnistyy perinteisissä merkeissä harjoitusten ja kilpailukauden ollessa kiivaimmillaan. Lukujärjestykseen ei kevään osalta ole tulossa suuria muutoksia, ainoastaan uusin kehitysryhmämme R6 siirtyy harjoittelemaan R5 ryhmän kanssa samoille jäille aina arkipäivisin. Lisäksi yksäreiden keskiviikon aamun piruettijäätä jatketaan, jos kiinnostuneita aamuvirkkuja on riittävästi.

Johtokunta piti jo kevään ensimmäisen kokouksensa ja alla hieman lisää keskustelluista asioista. Johtokunnan kokoukset kevään osalta ovat nettisivuilla, eli aina voi olla meihin yhteydessä, asiassa kuin asiassa. Tärkeitä tulevia tapahtumia ovat muodostelman kutsukisat 27.1. ja kevätnäytös 14.4. Kalentereihin kannattaa myös jo merkitä tuleva Kesäterässä taitoluisteluleiri, joka on yksireille 4.-21.6. ja muokkareille 4.-15.6.! Sekä näytöksen että leirin suunnittelu on käynnistetty ja kaikkien apua varmasti tarvitaan :) Taitoluisteluliitto järjestää yhdessä JTL:n kanssa Ice skating tour tapahtuman Kellokosken jäähallilla 25.1. (https://www.luisteluliitto.fi/ice-skating-tour/ ). Kevään luistelumaksut pyritään saamaan liikkeelle ihan lähipäivinä, ja harmillisesti laskujen eräpäivät tammikuun ja helmikuun osalta ovat aika lähekkäin, mutta toisaalta ehkäpä olette jo osanneet odottaa niitä. Hintoihin tulee ihan pieni korotus sekä yksäreille että muokkareille. Yksäreillä korotus johtuu valmennusresurssien määrästä suhteessa budjetoituun luistelija/treenimäärään ja muokkareilla taas lisääntyneeseen valmennustarpeeseen suhteessa budjetoituun. Ei siis mitään suurta kuitenkaan kenellekään, puhutaan euroista! Kevään varainhankintakamppis tulee olemaan taas perinteinen sukkakamppis ja toimittajaa vielä valitaan. Nyt siis virittäytykää jo tunnelmaan ja tehdään superhyvä tuotto!

Seuran sääntömääräinen vuosikokous on 22.3. jäähallilla ja siellä päätetään seuraavan kauden toimintasuunnitelma ja budjetti sekä seuraavan kauden johtokunta. Paikalle siis runsain joukoin ja kaikki halukkaat pääsevät varmasti mukaan seuran toimintaan. Olisi hienoa, että johtokunnassa olisi edustajia sekä yksäri- että muokkaripuolelta!

Harrastustoimintaan avataan myös mahdollisuus meidän isommille kilpaluistelijoille päästä mukaan luistelukoulujäille ’nostelijoiksi’ ja kiinnostuksen mukaan apuohjaaja/ohjaaja polulle!

Näillä taas eteenpäin!

Maiju -johtiksen pj