Tervetuloa uuteen kauteen!

20.8.2019

Uusi kausi on nyt saatettu käyntiin niin kilparyhmien kuin harrastajienkin osalta.

Kilparyhmät palasivat jäälle jo heinäkuun lopussa ja harrastajat aloittivat kautensa viime viikolla, kun ensimmäiset luistelukoulu-, koululais-, Taitajat- ja aikuisluisteluryhmät starttasivat. Myös muodostelmakoulutoimintaa käynnisteltiin uudelleen. Oli ilahduttavaa nähdä jäällä innostunut harrastajajoukko, johon mahtuu vielä uusiakin luistelijoita. Jos siis lähipiirissäsi on joku luistelusta kiinnostunut, kerro hänelle meidän harrastajaryhmistämme. Meillä voi käydä kokeilemassa kaksi kertaa veloituksetta.

Valmentajina kaudella 2019-2020 toimivat Jacek Zylski (YL), Dorota Zylska (YL), Anette Aaltonen (ML), Tiia Vepsäläinen (ML) ja Henni Wessman (ML). Lisäksi harrasteryhmissä on mukana ohjaajia ja apuohjaajia valmentajien apuna. Valmentajien yhteystiedot löytyvät seuran sivuilta. Puhelimeen valmentajat vastaavat mahdollisuuksien mukaan aamupäivisin ennen treenien alkua. Harkkojen loputtua illalla valmentajien työpäivä päättyy. Poissaoloviestin voit toki tekstarilla laittaa vielä illallakin.

Harjoitusaikataulut löytyvät seuran nettisivuilta. Pääsääntö on, että jokainen yksinluistelija luistelee oman ryhmänsä jäällä aina, kun se on mahdollista. Jos kuitenkin koulun aikataulun ja harkkojen yhdistäminen tuottaa haasteita, ole yhteydessä valmentajiin. Heidän kanssaan voit sopia aikatauluista poikkeavista jäistä.

Koppavarastossa voivat säilyttää treenitavaroita yksinluistelijoista ryhmät BLUE, PINK, RED ja WHITE.  Myös joukkueet voivat tilapäisesti säilyttää tavaroita koppavarastossa. Varastossa ei saa säilyttää eväitä pitkiä aikoja (houkuttelee hiiriä). Kunkin käyttäjän vastuulla on varaston siisteyden ylläpitäminen.

Kilpa- ja harrasteryhmien kauden aloitusten välissä myös johtokunta on kokoontunut ensimmäisen kerran ja järjestäytynyt. Johtokunnan tehtävänjako kaudella 2019-2020 löytyy erillisestä tiedotteesta.

Johtokunnan tavoitteena on alkaneella kaudella lisätä seuran viestintää ja markkinointia niin sisäisesti kuin ulkoisestikin. Näkyvyyttä some-kanavissa pyritään tehostamaan, joten kun kuvaatte luistelijoita, lähettäkää kuvia johtokunnalle, jotta voimme julkaista niitä seuran Facebook- ja Instagram-tileillä. Lyhennelmät johtokunnan kokousten pöytäkirjoista tullaan julkaisemaan jäsensivuilla. Mikäli sinulla on johtokunnalle asiaa, voit nykäistä hihasta hallilla, tulla juttelemaan toimistopäivystysten (maanantaisin klo 18-19 19.8. alkaen) aikana tai lähettää sähköpostia osoitteeseen jarvenpaan.taitoluistelijat@kolumbus.fi .

Seura on viime aikoina elänyt voimakasta murrosvaihetta niin luistelijoiden kuin seura-aktiivienkin suhteen. Pitääksemme luistelumaksut kohtuullisina teemme alkaneellakin kaudella aktiivista varainhankintaa ja järjestämme kilpailuja ja näytöksiä, joihin tarvitaan talkooväkeä ja aktiiveja myös johtokunnan ulkopuolelta. Tule rohkeasti mukaan, seuratyö on antoisa ja mukava harrastus!

Järvenpään Taitoluistelijat ry täyttää 30 v ensi vuonna. Uusi johtokunta suuntaa juhlavuoteen innostuneena ja toiveikkaana. Juhlavuoden kynnyksellä olemme aktiivinen, vireä ja vetovoimainen seura!

Terveisin JTL:n johtokunta