Uusi passikausi alkaa 1.5.2021

26.4.2021

Jokaisella luistelijalla tulee olla joko harrastaja- tai kilpailupassi.

Jokaisella Suomen Taitoluisteluliiton jäsenseurassa luistelevalla tulee olla joko harrastaja- tai kilpailupassi. Passeihin suositellaan yhdistettäväksi Pohjola Sporttiturva -vakuutus. Mikäli luistelijalla on oma tapaturmavakuutus, on varmistettava, että siinä on urheilutapaturmakorvaavuusehto. Uusi passikausi alkaa 1.5.2021. STLL:n nettisivuille on päivitetty uuden passikauden tiedot. Passien hinnat pysyvät jo kolmatta kautta samoina. Lue lisätietoja STLL:n nettisivuilta.

Passit ostetaan tuttuun tapaan Hoikasta (muista ostaa passi luistelijan tiedoilla).

Muutama huomio passien voimassaoloajasta:

• Luistelukoulupassi (Seura hankkii)
    • Kaudelle 2020-2021 ostetut luistelukouluvakuutukset ovat voimassa 31.5.2021 saakka.
    • Jatkossa luistelukoulupassit ovat voimassa aikavälillä 1.8.-31.7.
  • Kilpailu- ja harrasteluistelupassit, joissa EI ole vakuutusta mukana
    • Kaudelle 2020-2021 ostetut passit ovat poikkeuksellisesti voimassa 30.6.2021 saakka (uuden passin osto ajankohtaista vasta tuon jälkeen)
  • Kilpailu- ja harrasteluistelupassit, joissa on vakuutus
    • Ei muutosta vakuutuskauteen eli uusi passi on ostettava viimeistään 30.4.2021

Kilpataitajat HUOM! Harrasteluistelupassin voi tarvittaessa korottaa kilpaluistelupassiksi kesken kauden. HOIKA-järjestelmä tunnistaa jo voimassa olevan passin ja veloittaa uuden passin hankkimisesta  vain erotuksen. Suosittelemme hankkimaan tässä vaiheessa harrasteluistelupassin, joka voidaan tarvittaessa muuttaa kilpaluistelupassiksi niiden osalta, jotka syksyllä aloittavat kilpailemisen.

Lue lisää passeista STLL:n nettisivuilta täältä.