Harrastajat

Ilmoittautuminen luistelukouluihin ja harrastajaryhmiin on nyt auki!

Luistelu on mukava harrastus lapsille, nuorille ja aikuisille!

Luistelu on jokaisen suomalaisen perustaito, joka kehittää muun muassa koordinaatiota, voimaa, tasapainoa ja ilmaisukykyä. Taitoluistelun harrastajat oppivat usein myös ryhmässä tapahtuvan lajiharjoittelun luonteen vuoksi monia arjen kannalta tärkeitä laaja-alaisia taitoja. Esimerkiksi ohjeiden kuunteleminen, oman vuoron odottaminen ja kavereiden kannustaminen ovat luonteva osa harrastusta. On myös havaittu, että monista lajin parissa opituista taidoista on hyötyä paitsi urheiluharrastuksessa myös opinnoissa ja myöhemmin työelämässä.

Järvenpään Taitoluistelijoilla on useita luisteluryhmiä alle kouluikäisille ja koululaisille. Luistelukoulussa ja taitajat-ryhmissä harjoitellaan 1-3 kertaa viikkossa taitotason ja oman innostuksen mukaan. Luistelijoita valmentavat ammattivalmentajat ja koulutetut ohjaajat.

Tarkemmat ryhmäkuvaukset löydät vasemman puoleisista valikoista. Ilmoittautumaan pääset helposti valitsemalla sopivan ryhmän alla olevasta taulukosta ja seuraamalla ohjeita. Kesken kaudenkin voit ilmoittautua mukaan ryhmiin. Voit tulla kokeilemaan luistelua maksutta 2 kertaa, terveluloa!

Lisätietoja: jtl.toimisto@gmail.com tai p. 040-7400770

YouTube-videon näyttäminen ei onnistunut. Tarkista markkinointievästeiden hyväksyminen ja selaimen yksityisyysasetukset.