Kilpailumaksut

Ilmoittautumismaksun määrittelee kunkin kisan järjestäjä. Kilpailumaksu sisältää seuralta laskutettavat tuomarikulut ja kisaan lähtevän valmentajan matka-, majoitus- ja päivärahakulut.

Kilpailumaksut 15.2.2023 alkaen

omat kilpailut Järvenpäässä tai kansallisten sarjojen loppukilpailutilmoittautumismaksu
kutsukilpailut Uudenmaan alueella ja pääkaupunkiseudulla ilmoittautumismaksu + kilpailumaksu 30 euroa
kutsukilpailut muualle Suomeen tai valintakilpailutilmoittautumismaksu + kilpailumaksu 80 euroa
SM-kilpailutseura maksaa kilpailukulut
ulkomaan kilpailut tai IC-kilpailuttoteutuneet kustannukset jaettuna osallistujien kesken

Osallistumisten peruutukset

Mikäli kilpailun järjestäjä perii ilmoittautumis- tai toimistomaksun osallistumisen peruneen luistelijan osalta, peritään se luistelijalta. Mikäli kilpailun järjestäjä perii tällöin myös tuomarikulut, peritään myös kilpailumaksu ylläolevan taulukon mukaisesti.

Mikäli luistelija peruu osallistumisensa riittävän ajoissa, ei kilpailun järjestäjä peri ilmoittautumismaksua eikä tuomarikuluja. Sääntökirjan 23 mukaan peruminen tulee tehdä 7 vuorokautta ennen arvontaa. Kilpailukutsussa saattaa myös olla kilpailukohtaisia sääntöjä osallistumisen perumisesta esimerkiksi perumisen aikatauluista ja toimistomaksun perimisestä.

Mikäli luistelija peruu osallistumisensa myöhemmin ja ilman pätevää syytä (lääkärintodistus), peritään luistelijalta kilpailun järjestäjän perimä ilmoittautumis- tai toimistomaksu sekä kilpailumaksu mikäli luistelijan osalta peritään myös tuomarikulut.

Laskutus

Ilmoittautumis- ja kilpailumaksut laskutetaan kilpailuiden jälkeen. Laskuja koskevat kysymykset ja huomautukset voi lähettää osoitteeseen jtl.kilpailut(at)gmail.com.