Puurojuhla 2015

PDF-tiedostoJTL Kaikki alkoi siita kun_A4 A3_LR.pdf (247 kB)
Tulosta tästä näytöksen mainos ja jaa lähiympäristössäsi!

Joulunäytös 2015: "Kaikki alkoi siitä kun..." -tarina joulusta, joka meinasi mennä pieleen

Maanantaina 14. joulukuuta 2015 klo 18.00-20.00

Viime vuoden tapaan näytöksen jälkeen on yleisöluistelu ja joulupuurotarjoilu. Näytöstä

ennen ja sen väliajalla on perinteinen buffa, jossa tarjolla kahvia, teetä ja leivonnaisia.

KENRAALIHARJOITUS: Näytösohjelmien harjoitukset alkavat lähiaikoina. Ohjelmia harjoitellaan omalla jäävuorolla ja kokonaisuus hiotaan yhteen kenraaliharjoituksessa perjantaina 11.12. klo 18-20. Kenraaliharjoitukseen tullaan esiintymisasu päällä klo 17.30 tai valmentajien erillisen ohjeistuksen mukaisesti. Luistelijoilla on mahdollisuus katsoa koko harjoitus katsomossa, joten lämmin takki mukaan. Yleisöä toivomme paikalle vasta näytöspäivänä, joten annathan luistelijoille ja valmentajille työrauhan kenraaliharjoituksissa! Seuraa Valmentajat tiedottavat osiota seuran nettisivuilla mahdollisten erityisaikataulujen varalta!

NÄYTÖSPÄIVÄN AIKATAULU: Tarkempi näytöspäivän aikataulu julkaistaan seuran nettisivuilla lähempänä näytöstä, joten lue ahkerasti Valmentajat tiedottavat –palstaa, sekä näytössivuja.

PUVUSTUS: Puvustuksen on suunnitellut tuttuun tapaan puvustustiimi ja ryhmäkohtaiset pukuohjeet löytyvät pian seuran netistä näytössivuilta. Puvut on suunniteltu mahdollisimman helposti toteutettaviksi ja ompelutöitä kotiin ei juuri tule. Muistutuksena vielä, että mahdollisesti aikaisemmista näytöksistä lainaan jääneet puvut tulee palauttaa seuralle ensitilassa!

TALKOOTEHTÄVÄT: Näytökset ovat merkittävä osa seuran varainhankintaa ja tuotto on sitä suurempi mitä enemmän teemme talkoovoimin. Tuottoa on nyt entistäkin tärkeämpi saada, joten talkoovoimia tarvitaan siis jälleen kerran! Talkootehtävät jaetaan entiseen tapaan ryhmäyhteyshenkilöiden kautta siten, että kukin luisteluryhmä hoitaa yhden tehtäväkokonaisuuden. Oman ryhmäsi tehtävistä tiedotetaan lähiaikoina ryhmäyhteyshenkilöiden kautta. Seuraathan siis sähköpostiasi! Kaikkien osallistuminen on ehdottoman tärkeää, jotta saamme aikaan mahdollisimman upean ja tuottoisan näytöksen!

LIPUNMYYNTI: Lipunmyynti hoidetaan perinteisellä, hyväksi havaitulla tavalla:

Luistelijoille jaetaan lähiaikoina lippuja myytäväksi ja myytyjen lippujen rahat tilitetään ma 7.12. klo 17-19 tai pe 11.12. klo 18-20 JTL:n toimistolla. Samalla palautetaan myös myymättömät liput.

Tuottoa ei tule ilman myyntiä, joten muistathan jo nyt mainostaa näytöstä lähipiirillesi! Näytössivulle pian tulevaa mainosta saa tulostaa ja jakaa vapaasti.

Kaikki sankoin joukoin kuuntelemaan minkälainen tarina pukilla on kerrottavanaan. Tehdään tästä koko JTL:n yhteinen, mukava joulujuhla!

Jouluisin terveisin,

JTL:n näytöstiimi