Seuran säännöt

Seuran säännöt on laadittu seuran perustamisvuonna 1990 ja niitä on viimeksi päivitetty vuonna 2014. Seuran säännöt löydät alla olevasta dokumentista.

Johtokunta on myös määritellyt säännöt kausimaksujen hyvityksille pitkäaikaisen sairastapauksen johdosta tapahtuvan poissaolon korvaamiselle. Luistelijoiden omavastuu pitkäaikaisissa sairastapauksissa on kaksi viikkoa.

Luistelun lopettaminen ilmoitetaan johtokunnalle kirjallisesti. Maksut päättyvät voimassa olevan valmennussäännön mukaisesti. Valmennussäännön löydät kokonaisuudessaan allaolevasta dokumentista.

PDF-tiedostoSäännöt JTL.pdf (1014 kB)
Järvenpään Taitoluistelijat ry:n säännöt

Vakuutukset

Järvenpään Taitoluistelijat (JTL) on vakuuttanut luistelukoululaiset sekä alle 15-vuotiaat harrastajat (jotka käyvät max 2 krt vkossa jäällä) Suomen Taitoluisteluliiton (STLL) kautta vakuutusyhtiö Pohjolassa.

Aikuiset ja useammin kuin 2 krt/vko jäällä käyvät luistelijat huolehtivat itse vakuutuksen hankinnasta - STLL:n kautta hankitaan joko vakuutuksellinen tai vakuutukseton harrastaja- tai kilpailupassi. Jos valitsee vakuutuksettoman luistelupassin, on oltava oma tapaturmavakuutus, jossa on urheilutapaturmakorvaavuusehto.

STLL:n kautta hankittu luistelupassi on pääsääntöisesti voimassa aina yhden kauden kerrallaan (esim. 1.7.2008-30.6.2009). STLL:n kautta voi hankkia myös erillisiä esim. leirejä varten olevia lisenssejä.

Linkki tapaturman sattuessa (Kilpailut / Tapaturman sattuessa)