Yksinluistelu

Järvenpään Taitoluistelijoiden kilpailevat yksinluistelijat harjoittelevat eri taitotasoisissa ryhmissä. Yksinluistelun kilpa- ja kehitysryhmiä valmentavat vastuuvalmentajat Jacek Zylski ja Dorota Zylska.

Kilparyhmiin ja kehitysryhmiin otamme uusia luistelijoita valmentajien järjestämän kokeiluluistelukatselmuksen kautta. Jos kiinnostuit, ota yhteys valmentajiimme (Jacek Zylski p. 040 500 9687) tai lähetä sähköpostia jtl.toimisto@gmail.com! Tervetuloa meidän seuraan!

Yksinluistelijoiden ilmoittautuminen kaudelle 2023-2024

Kaikki yksinluistelun kilparyhmien (Blue, Pink, Red, Timantit ja Kilpataitajat) luistelijat ilmoittautuvat tällä lomakkeella läsnäolijoiksi kaudelle 2023-2024. Tee ilmoittautuminen keskiviikkoon 31.5.2023 mennessä.

*

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.

JTL:n ulkopuolelta hakemus seuran uudeksi luistelijaksi kaudelle 2023-2024 (kilpaluistelijat, kehitysryhmien luistelijat)

*

Uudet kilpaluistelijat seuraan hyväksytään johtokunnan toimesta valmentajien suosituksesta. Päätöksiimme vaikuttavat kilparyhmien nykyinen kokoonpano,  luistelijan taidot ja sopivuus kilparyhmiimme.

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.