Seuran järjestämät kilpailut kaudella 2017-2018

28.8.2017

Järvenpään taitoluistelijat järjestää kaudella 2017-2018 kilpailuja kolmena viikonloppuna. Talkooilmoittautuminen avattu!

Kausi 2017 - 2018 JTL:n järjestämät kilpailut

30.9.- 1.10.2017 YL ISU-sarjojen kutsukilpailut

11.11.2017 ML minorit ja YL Debytantit 1 vk. (liiton kilpailu)

12.11.2017 YL tähtisarjojen kutsukilpailu ja UA AlueCup Minit tytöt ja pojat

27.1.2018 ML tulokkaat ja minorit kutsukilpailu

JTL:n järjestämät kilpailut painottuvat siis alkukauteen ja toivommekin vanhemmilta innokasta osallistumista kisatalkoisiin! Ensimmäisenä meillä on ISU-sarjojen kaksipäiväinen kutsukilpailu, jonka talkooilmoittautuminen on nyt avattu. Ilmoittaudu tästä. Kaikkiin tehtäviin saa opastuksen joten rohkeasti vaan varaamaan talkoovuoroja.

Marraskuussa seuramme järjestää liiton valintakilpailut YL debytanteille ja ML minoreille. Kilpailuun tarvitsemme reilusti talkooväkeä, jotta saamme lajissaan ensimmäiset muokan ja yksäreiden yhteiset valintakisat vietyä onnistuneesti läpi. Samana viikonloppuna järjestämme myös YL tähtisarjojen kutsukilpailun ja Minit tyttöjen ja poikien sarjojen AlueCupin osakilpailu

Tammikuussa on sitten vielä ML kutsukisan vuoro, jonne odotamme noin 15 joukkuetta kilpailemaan. Samalla ratkotaan myös tulokkaiden Uudenmaan alueen mestaruus.

Kilpailujen järjestäminen vaatii myös paljon ennakolta tehtävää työtä, joten jos olet kiinnostunut kilpailujen järjestämisestä tai olet käytettävissä muina aikoina niin laita sähköpostiviestiä jtl.kisat@gmail.com.

Ystävällisin terveisin

JTL kisatiimi