Seuran esittely

Suomi 100 v - juhlanäytöksessä 2017 #meollaanjtl

Järvenpään Taitoluistelijat ry on arvostettu ja aktiivinen keski-uusimaalainen taitoluisteluseura. Seuramme on perustettu 20.4.1990 ja se on ollut Sinetti-seura (nyk. Tähtiseura) syksystä 1997 alkaen. Seurassamme luistelee tällä hetkellä yli 150 luistelijaa yksinluistelun harrastaja- ja kilparyhmissä.

Päämäärämme on olla Keski-Uudenmaan vetovoimaisin taitoluisteluseura. Panostamme toiminnan laatuun, hyviin harjoitteluolosuhteisiin ja seurahengen ylläpitämiseen. Meillä valmentavat ammattivalmentajat. Luisteluryhmiä ohjaa koulutetut taitoluisteluohjaajat.

Seurallamme on maanantaista lauantaihin vakioluisteluvuoroja Järvenpään jäähalleilla.

Tähtiseura

Järvenpään Taitoluistelijat on saanut kunnian toimia tähtiseurana jo vuodesta 1997 alkaen. Tähtiseura-ohjelma on Olympiakomitean, lajiliittojen ja aluejärjestöjen  laatuohjelma, joka kehittää ja tukee suomalaisen urheilun keskeistä vahvuutta: seuratoimintaa.

Tähtimerkki on Olympiakomitean ja lajiliiton myöntämä tunnus urheiluseuralle, joka täyttää määritetyt laatutekijät kohderyhmänsä osalta.  Osa-alueita on kolme: lapset ja nuoret, aikuiset sekä huippu-urheilijat. Vihreä Tähtimerkki luovutetaan lasten ja nuorten, punainen  aikuisten ja sininen huippu-urheilun Tähtiseuralle. Kaikkien kolmen osa-alueen laatuseura  saa tunnustuksena täyden kolmivärisen Tähtimerkin.

Lue lisää Tähtiseura-ohjelmasta Olympiakomitean sivuilta.