Muodostelmaluistelun kutsukilpailut 27.1.2018

27.1.2018

JTL järjesti 27.1.2018 Järvenpään jäähallilla Uudenmaan alueen tulokkaiden aluemestaruuskilpailun ja muodostelmaluistelun kutsukilpailun.

Järvenpään jäähallilla kilpailtiin lauantaina muodostelmaluistelun kutsukilpailun merkeissä. Kilpailun yhteydessä ratkaistiin myös tulokkaiden Uudenmaan Aluemestaruus. JTL:n tulokasjoukkue Team Ice Flakes uusi aluemestaruutensa ja kiertopalkinto jäi Järvenpään hallille.

Kutsukilpailussa Tulokkaat-sarjassa kaksoisvoittoon luisteli Helsingfors Skridskoklubb (HSK). Team Minique voitti kilpailun pistein 80,67 ja Team Magnetique sijoittui hopealle. Tiukassa kilpailussa prossia nappasi Espoon taitoluisteluklubin Sunbeams. Kokonaiskilpailussa JTL:n Team Ice Flakes sijoittui hienosti neljänneksi pistein 62,67.

Minorit-sarjan voiton vei HSK:n Team Sympatique pistein 89,33. Hopealle siljoittui Helsingin Luistelijoiden Sunlights ja pronssille Etelä-Vantaan Taitoluistelijoiden Sunny Steps. Järvenpään oma joukkue Team Ice Mist sijoittui kilpailussa neljänneksi pistein 74,00!

Kilpailun tulokset kokonaisuudessaan löytyvät täältä. Kilpailun facebook-sivuilta löydätte lisää kuvia joukkueista.

Kiitos kaikille joukkueille, kannustusjoukoille ja hienolle talkooporukalle onnistuneista kilpailuista! Tsemppiä kaikille joukkueille kevään kilpailuihin!

Aluemestaruus-kilpailussa kilpailivat Team Ice Flakes(vasemmalla) Team Kidettes (keskellä) ja Safiirit (oikealla).