Näytösinfo

Näytöksen harjoittelu

Näytösohjelmia harjoitellaan normaalien harjoitusten yhteydessä. Näytöksen yleisestä suunnittelusta vastaavat Jacek Zylski & Dorota Zylska, lisäksi kunkin ryhmään ohjaaja vastaa oman ryhmänsä näytösohjelman suunnittelusta.

Kenraaliharjoitus

Kaikkien luistelijoiden yhteinen kenraaliharjoitus pidetään perjantaina 19.4. klo 18:00-20:00.

Näytöspäivän aikataulu

Näytös alkaa lauantaina 20.4. klo 16:00. Luistelijoiden toivotaan saapuvan hallille hyvissä ajoin ennen näytöstä, kuitenkin viimeistään klo 15:30 näytösasuissa. Ennen näytöstä luistelijat ja perheet voivat viettää aikaa jäähallin juoksusuoralla, jossa on myytävänä kahvia, teetä, pientä purtavaa sekä mahdollisuus ostaa arpoja. Pukukoppeihin siirrytään klo 15:45. Vanhemmat sitovat luistimet pienempien luistelijoiden jalkaan ja siirtyvät tämän jälkeen katsomoon seuraamaan näytöstä

Liput

Aikuiset 15 € ja lapset (4-16 v.) 7 €, alle 4 v. ilmaiseksi.

Lippua ei osteta näytöksessä esiintyville luistelijoille, mutta kaikki mut perheenjäsenet, jotka tulevat seuraamaan näytöstä, ostavat lipun.

Lippuja voi ostaa ennakkoon kenraaliharjoituksen aikaan tai näytöspäivänä sisäänkäynnin yhteydessä. Jonojen välttämiseksi toivomme, että mahdollisimman moni ostaisi liput etukäteen. Maksutapoina käy kortti, käteinen ja Mobilepay.