Puvustusohjeet

Tältä sivulta löydät kaikkien ryhmien sekä luistelijoiden puvustusohjeet näytökseen.

RyhmäRooliOhjeet
LuistelukouluKeväinen metsäOmavalintainen asu esim. perhosia, kukkia, eläimiä, aurinkoja yms.
Kristallit ryhmäOravatOma orava asu. Seuralla on pukuvarastolla muutamia orava asuja valmiina.
KoululaisetLeppäkertutOmat mustat housut ja oma punainen pitkähihainen paita. Oma leppäkertun viitta (jos sellainen löytyy valmiina) tai sitten perheet askartelevat leppäkertun mustat pilkut itse kankaasta, kiinnitys paitaan hakaneuloilla. Seuralla on pukuvarastolla muutamia punaisia paitoja ja leppäkertun viittoja. Näitä voi tiedustella luistelukouluohjaajilta.
MinitaitajatAmpiaisetOmat mustat housut ja oma keltainen pitkähihainen paita. Seuran pukuvarastolta tulee luistelijoille siivet.
TimantitMetsän eläimetOmavalintainen eläin asu
Taitajat BHämähäkitSeuran pukuvarastolla on hämähäkkiasut luistelijoille
Taitajat A ja KilpataitajatNoidatOmat tummat vaatteet (esim. tummat housut ja paita tai mekko). Lisäksi oma noitahattu. Hattuun ommellaan tarvittaessa kuminauha, jotta pysyy päässä.
Tintit ja minitKukatSeuran pukuvarastosta hameet ja sukkahousut sekä lehti kaulurit. Oma valkoinen paita. Kukkapanta päähän. Panta on kiinnitettävä pinneillä.
SilmutPerhoset
JenniKevät