Kilpa- ja kehitysryhmän luistelija sekä aikuiset: Muista hankkia uusi passi kaudelle 2022-2023

21.4.2022

Uusi passikausi alkaa 1.5.2022. Kilparyhmät (Blue, Pink ja Red) sekä Kilpataitajat ja Timantit kehitysryhmät hankkivat passit itse HOIKA järjestelmän kautta.

Uusi passikausi alkaa 1.5.2022. Passit ostetaan tuttuun tapaan Hoikan kautta. Jokaisella Suomen Taitoluisteluliiton (STLL) jäsenseurassa luistelevalla tulee olla vuosittain hankittava harrasteluistelu- tai kilpailuluistelupassi. Kilparyhmät (Blue, Pink ja Red), Kilpataitajat ja Timantit kehitysryhmät sekä aikuiset hankkivat passit itse HOIKA järjestelmän kautta. Luistelukoululaisille seura hankkii passit kootusti joka kausi. Seuran hankkimat luistelukoulupassit ovat voimassa 31.7.2022 saakka.

Kilpataitajat, Timantit sekä aikuiset ryhmän luistelijoilla tulee olla myös passi. Ostettava passi on joko Kilpailuluistelupassi (kilpailevat luistelijat) tai Harrasteluistelupassi. Molempia passeja saa sekä vakuutuksella että ilman. Tarvittaessa passin voi korottaa Harrasteluistelupassista Kilpailuluistelupassiksi kesken kauden kirjautumalla HOIKA-järjestelmään ja ostamalla uuden kilpailupassin. Järjestelmä tunnistaa jo voimassa olevan passin ja veloittaa uuden passin hankkimisesta vain erotuksen.

Lue lisää passeista STLL:n nettisivuilta täältä.