Näytösvalojen vuokraus

JTL:llä on käytössään DMX-ohjattua näytösvalotekniikkaa, jota vuokraamme edullisesti muille seuroille ja tapahtumanjärjestäjille. Valot soveltuvat jäähallin tai esimerkiski näyttämön valaistukseen.

Käytössämme on:

• 2 kpl 300 W LED-seurantavaloheittimiä himmennyksellä, värinvalinnalla sekä värilämpötilan säädöllä (2700 - 8000 K).
  • LED-par spotteja telineillä. Valoissa valittavissa kaikki värit sekä himmennys.
  • Tabletipohjainen valojenohjausjärjestelmä.

Valot voi vuokrata joko avaimet käteen periaatteella, jolloin suunnittelemme ja toteutamme valaistuksen tapahtumaanne, sekä hoidamme valojen kuljetukset, kasaukset yms. Tai voitte vuokrata pelkästään laitteiston ja hoitaa itse valojärjestelmän kytkennät yms. Esimerkkihinnat yhden päivän vuokraukseen: pelkät seurantavalonheittimet 200 €, koko valokalusto (itse tehden) 400 € tai avaimet käteen paketti alk. 800 €, jokainen tapahtuma suunnitellaan ja hinnoitellaan yksilöllisten tarpeiden mukaisesti.

Ota rohkeasti yhteyttä jtl.toimisto@gmail.com ja kysy lisää!

Alla esimerkkejä valoillamme toteutetusta näytöksestä!

YouTube-videon näyttäminen ei onnistunut. Tarkista markkinointievästeiden hyväksyminen ja selaimen yksityisyysasetukset.

Videon kuvaus & editointi Pasi Sainio

Valokuvat Aura Sainio