Yksinluistelu

Järvenpään Taitoluistelijoiden kilpailevat yksinluistelijat harjoittelevat eri taitotasoisissa ryhmissä. Yksinluistelun kilpa- ja kehitysryhmiä valmentavat vastuuvalmentajat Jacek Zylski ja Dorota Zylska.

Kilparyhmiin ja kehitysryhmiin otamme uusia luistelijoita valmentajien järjestämän kokeiluluistelukatselmuksen kautta. Jos kiinnostuit, ota yhteys valmentajiimme (Jacek Zylski p. 040 500 9687) tai lähetä sähköpostia jtl.toimisto@gmail.com! Tervetuloa meidän seuraan!

Yksinluistelijoiden ilmoittautuminen kaudelle 2024-2025

Kaikkien yksinluistelun kilparyhmien (Blue, Pink, Red ja Kilpataitajat) luistelijat ilmoittautuvat tällä lomakkeella läsnäolijoiksi kaudelle 2024-2025. Tee ilmoittautuminen perjantaihin 31.5.2024 mennessä.

Valmennussääntöä on hieman päivitetty, joten tutustuthan siihen huolellisesti!

Hyväksymme ja sitoudumme valmennussääntöön (löytyy tämän lomakkeen lopusta)

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.

JTL:n ulkopuolelta hakemus seuran uudeksi luistelijaksi kaudelle 2024-2025

(kilpaluistelijat, kehitysryhmien luistelijat)

Olemme perheenä tutustuneet JTL:n valmennussääntöön, johon sitoudumme seuraan hyväksyttäessämme.

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.