Jacekille myönnetty kultainen ansiomerkki

28.5.2021

Johtokunta luovutti Jacekille STLL:n liittohallituksen myöntämän kultaisen ansiomerkin. Myös luistelijoita palkittiin kuluvasta kaudesta.

Seuran johtokunnalla oli tänään kunnia luovuttaa valmentajallemme Jacekille STLL:n liittohallituksen myöntämä kultainen ansiomerkki valmennuksellisista ansioista.

Jacekin valmennushistoria on merkittävä. Hän on valmentanut Suomessa taitoluistelijoita vuodesta 1987 alkaen ja toiminut mm. STLL:n valmennusryhmien (projekti-ryhmät) valmentajana vuosina 2002-2015. Jacek on valmentanut lukuisia luistelijoita SM-mitalleille ja maajoukkuetasolle asti. Jacek on todella pidetty valmentajana niin luistelijoiden kun vanhempien keskuudessakin. Hänellä on sydän joka sykkii taitoluistelulle ja erityisesti sille, että mahdollisimman moni lapsi saisi tätä upeaa lajia harrastaa. Jacek valmentaa seurassamme kaikkia luistelijoita aina luistelukoulusta lähtien. Suuret onnittelut Jacekille kultaisen ansiomerkin saamisesta!

Tänään perjantaina 28.5.2021 myös luistelijoitamme palkittiin kuluvasta kaudesta. Koska perinteistä puisto piknikkiä ei koronan johdosta voitu tänäkään vuonna viettää, palkittiin luistelijat oman jääharjoituksen aikana.

Kauden 2020-2021 tsempparit ovat:

Blue: Vilma Kankarisalo ja Lili Kotamäki

Pink: Maria Saarinen

Red: Iisa Riekkinen

White: Essi Siihola

Timantit: Alisa Molchanova

Taitajat A+B: Maija Pannula

Kilpataitajat: Essi Korhonen

Kauden menestynein urheilija kiertopalkinnon sai Meea Männikkö.

Axel maskotteja jaettiin huomat 5 kappaletta. Tuorein axel onnistuja on vasta parin päivän takaa kun Red ryhmän Iisa täräytti harjoituksissa upeasti axelin!

Axel maskotin saivat: Ella Kettunen, Aada Riekkinen, Sofia Saarelainen, Malla Lehtonen ja Iisa Riekkinen.

Onnea kaikille palkituille ja uusien axel maskottien omistajille!

Suuri kiitos kaikille tästä kuluneesta kaudesta. Helppoa ei ole ollut, mutta jatkuvasti muuttuneisiin ohjeistuksiin ja aikatauluihin on suhtauduttu hyvin ymmärtäväisesti. Toivottavasti tuleva kausi on monin verroin parempi!

Jacek

Ryhmien tsemppareita